reisverslag 4 - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van sanne mol - WaarBenJij.nu reisverslag 4 - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van sanne mol - WaarBenJij.nu

reisverslag 4

Blijf op de hoogte en volg sanne

20 September 2014 | Oeganda, Kampala

Reisverslag 4:
Heeeeeeeeee guys, alles gaat nog super goed hier. Ik vermaak me nog steeds elke dag. Ik kom een dag eerder thuis dan verwacht want me vlucht is omgezet. Dus jullie hoeven me een dagje minder te missen, see u on 28th of december.
Vrijdag ben ik s’ochtends naar het project geweest en in de middag geskypt met school. Ik heb dit bij een restaurant gedaan dus ik heb ook lekker geluncht. S’avonds zijn we met de meiden uit eten geweest bij een mexicaans restaurant. Lekker en gezellig en er was karoke maar volgens mij waren ze niet zo blij met ons haha. Ik heb niet mee gedaan behalve het is een kwestie van geduld en brabant de gekste door de microfoon geroepen. Hahah jullie kennen mij.
Zaterdag ben ik voor souverniers gaan shoppen. Nou ja mijn intentie toen ik dingen kocht was ooo dat is leuk voor me vriendinnetje, thuis, opa en oma en me schoonfamilie. Maar toen ik thuis kwam dacht ik oooooo wat vind ik eigenlijk alles leuk om zelf te houden dus ik denk dat ik nog vaak kan gaan shoppen. Ook zijn we downtown gegaan niet mijn idee maar ja ik heb niet alles te zeggen natuurlijk. Nou en ik vond het vreselijk hoor allemaal mensen die je aanstaarde, je riepen ect.
Zondag ben ik gezellig gaan luchen met een meisje uit het huis. Toen kwam er in de middag een nieuwe vrijwilliger aan en ik heb niets te klagen hoor haha. Het zijn allemaal leuke mensen maar gelukkig ben ik niet de moeilijkste.
Verder in de week ben ik op stage geweest en ik ben net terug van stage hahah. Vandaar dat ik wat later ben met mijn blog dan normaal. Safari was super we hebben neushoorn- en chimotracking gedaan, de watervallen en een jeep safari. Het was super gezellig met de dames. We hebben de big 5 gezien alleen de luipaard hebben we niet op foto omdat hij te snel weg was, dat was wel jammer. Alle dieren waren zo dichtbij het was zoooo bijzonder en zo anders dan in de beekse bergen. De foto’s volgen binnekort op facebook. De neushoorns waren zo dichtbij en opeens was er een weg en hij stond vlak bij ons. Dan moesten we maar rustig blijven hahah dat was nog lastiger dan verwacht. We hebben 3 van de 15 neushoorns gezien. We sliepen in een huisje waar snachts de wrattenzwijnen langs het raam gras liepen te eten. De game drive was oook leuk we hebben olifanten, giraffen, kraanvogels, nijlpaarden, 1 krokodil, 1 leeuw, hyena, neushoorns, hertjes, buffelo’s, 1 luipaard en nog meer. Het waren hele speciale/mooie/super/gezellige dagen.
Ik schrijf voortaan gewoon al mijn speciale momenten in de blog want op stage ziet de dag er veel het zelfde uit natuurlijk.
Bye bye kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

sanne

Actief sinds 24 Aug. 2014
Verslag gelezen: 274
Totaal aantal bezoekers 9863

Voorgaande reizen:

25 Augustus 2014 - 29 December 2014

stage in afrika

Landen bezocht: