... - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van sanne mol - WaarBenJij.nu ... - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van sanne mol - WaarBenJij.nu

...

Blijf op de hoogte en volg sanne

18 Oktober 2014 | Oeganda, Kampala

via deze weg laat ik jullie weten dat jullie deze week geen leuke en spannende verhalen vanuit oeganda kunnen verwachten. helaas heb ik vannochtend slecht nieuws gehad vanuit nederland. ik heb het nieuws gekregen dat mijn opa vannacht is overleden.het was een lieve en geweldige opa waar ik heel close mee ben. vandaar dat ik vanavond het vliegtuig terug naar nederland neem om een week bij mijn familie te kunnen zijn. ik ga afscheid nemen van de man die veel voor mij betekend heeft en voor altijd in me hart zal blijven. ik ben trots te kunnen zeggen dat ik zo'n geweldige opa heb gehad, maar dat maakt de pijn en het verdriet niet minder. vandaar dat ik de keuze heb gemaakt om even terug te gaan en dit verdriet met mijn dierbare te kunnen delen en verwerken. volgende week maandag vertrek ik weer terug naar kampala samen met mijn ouders die dan voor 2 weken op bezoek komen. tot dan horen jullie even niets van me en ga ik mijn rust nemen x, sanne

  • 18 Oktober 2014 - 16:50

    Mirella:

    Ha Sanne, wat een dapper besluit! Ik wens je veel sterkte bij het afscheid nemen van je lieve opa. Ik zie je helaas niet meer terug in Uganda, maar hoop dat je bij terugkomst je mooie werk op je project kunt voortzetten. Zet em op!!
    Liefs Mirella

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

sanne

Actief sinds 24 Aug. 2014
Verslag gelezen: 361
Totaal aantal bezoekers 9839

Voorgaande reizen:

25 Augustus 2014 - 29 December 2014

stage in afrika

Landen bezocht: