hallo hallo - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van sanne mol - WaarBenJij.nu hallo hallo - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van sanne mol - WaarBenJij.nu

hallo hallo

Blijf op de hoogte en volg sanne

14 November 2014 | Oeganda, Kampala

Hallo hallo daar ben ik weer,
Vorig weekend ben ik samen met mama en papa naar de sippi falls geweest nou dat was me wat hoor. De omgeving was heel mooi en de watervallen ook maar het wandelen daar nou de afrikanen hebben weer wat af gelachen. Ik weet best wel dat ik niet zo sportief ben maar dit was echt verdomde zwaar. We hebben tijdens de wandeling maar 1 van de 3 watervallen gedaan want ik en papa trokken heb niet meer. Papa was een beetje benauwd en ik had last van enkel. Ik moest over de rotsen heel klimmen door het water heen wandelen. En dan maar zorgen dat je valt pfoe pfoe. Onze gids was 19 maar heeft me goed begeleid hoor haha. Hij had er wel een zware dag aan denk ik en ik maar zuchte en steunen. Nou toen zijn we met de boda boda naar een uitzicht punt geweest dat was echt super niet zo veel klauteren en toch alle 3 de watervallen zien in een keer.
Maandag zijn papa en mama weer vertrokken naar het koude kikkerlandje edwin mijn grote afrikaanse broer heeft ze mee afgezet op het vliegveld. Ik vond het super lief dat hij dat wilde doen. smiddags zijn we eerst nog gaan lunchen met hem en zijn moeder. Verder was het een rustige week haha maar ik dacht ik moet toch proberen om 1 keer per week de blog bij te houden haha.
Oja vorige week vrijdag zijn we gezellig met zijn alle uiteten geweest als bedankje dat het gezin zo goed voor mij zorgt op het werk. Ze waren heel blij en dankbaar voor het eten. Brain de oudste ging mee zingen met de live muziek ik dacht wtf doe jij nu weer. Het enige wat ik dacht was kom terug ik schaam me kom terug maar het kon nog best wel goed zingen. Dus daarom gaan we binnekort een keer karaoke zingen met zijn alle. Maar eerst gaan brain edwin en ik morgen naar de voetbal. UGANDA cranes tegen ghana en ja ik denk dat ze gaan winnen. Ookal is ghana wel een klasse beter ik gooi het op geluk wat de nederlanders mometeel niet hebben onder leiden van hiddink.
Nou jongen tot snel dikke kus love u all.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

sanne

Actief sinds 24 Aug. 2014
Verslag gelezen: 211
Totaal aantal bezoekers 9827

Voorgaande reizen:

25 Augustus 2014 - 29 December 2014

stage in afrika

Landen bezocht: