daar gaan we bijna - Reisverslag uit Chaam, Nederland van sanne mol - WaarBenJij.nu daar gaan we bijna - Reisverslag uit Chaam, Nederland van sanne mol - WaarBenJij.nu

daar gaan we bijna

Door: sanne

Blijf op de hoogte en volg sanne

24 Augustus 2014 | Nederland, Chaam

hallo hallo,

Na een gezellig afscheidsweekend met vrienden en familie komt morgen de dag dat ik naar Oeganda vertrek. via deze weg wil ik jullie de laatste groetjes doen vanuit dit kikkerlandje en laten weten dat jullie mij zo kunnen volgen. Hier kunnen jullie een keer in de zoveel tijd iets lezen wat voor ervaringen ik heb mee gemaakt.

groetjes uit Chaam,
Sanne

  • 24 Augustus 2014 - 18:07

    Hennie:

    Lieve Sanne.ik ga je zeker volgen heel erg veel succes meisje ik weet dat je het kan een hele fijne reis en ik wacht met spanning af wanneer je eerste nieuwtje te lezen is het gaje goed dikke kus xxxx

  • 24 Augustus 2014 - 18:56

    Petra:

    Lieve Sanne, ook ik ga je zeker volgen. Een hele fijne tijd daar. Jou droom wordt nu echt werkelijkheid! Geniet ervan. Een hele dikke kus. Heel veel liefs. Petra

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

sanne

Actief sinds 24 Aug. 2014
Verslag gelezen: 282
Totaal aantal bezoekers 9858

Voorgaande reizen:

25 Augustus 2014 - 29 December 2014

stage in afrika

Landen bezocht: