een kort vraagje - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van sanne mol - WaarBenJij.nu een kort vraagje - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van sanne mol - WaarBenJij.nu

een kort vraagje

Blijf op de hoogte en volg sanne

10 Oktober 2014 | Oeganda, Kampala

Hee lieve allemaal,
Omdat ik in de mooie december maand niet in nederland ben, verwacht ik van niemand sinterklaas en kerst cadeaus. Je kan het geld beter aan iets moois uitgeven, dan aan mij. Ik heb mijn grote cadeau van het jaar al binnen en dat is de ervaring die ik nu mee maak hier in kampala. Wel heb ik een vraag aan jullie. Als je iets kan missen, zouden jullie mij dan hier in oeganda kunnen helpen. Ik wil een spaarpot opzetten voor medcijn gebruik. De opvoeders bij het project zijn vaak arme vrouwen die lijden aan een ziekte. Ze vangen weeskinderen en verstoten kinderen op. Maar als de vrouw overlijd aan een ziekte is er geen opvang net. Hierdoor belanden dan de kinderen waar ze voor zorgde op straat. Ik wil daarom geld inzamelen om dit deels te kunnen voorkomen. Ik hoop dat jullie me hierbij willen en kunnen helpen. Als je niet wilt en of niet kunt begrijp ik dit natuurlijk voorkomen. Als je me wilt helpen en een mogelijkheid ziet om extra geld in te zamelen bijvoorbeeld via de kerk, school, sportverening ect. Is dat van harte welkom. Ik heb lang nagedacht hoe ik dit zou moeten neer zetten want ik wil eigenlijk niet bedelen of vragen om geld. Maar ik zie dat het hier hard nodig is en ik die kosten niet in me eentje zou kunnen betalen. Dus alvast bedankt. Xoxo love sanne
p.s. voor mijn rekening nummer stuur een mail, persoonlijk bericht, sms of vraag mama of pieter.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

sanne

Actief sinds 24 Aug. 2014
Verslag gelezen: 234
Totaal aantal bezoekers 9830

Voorgaande reizen:

25 Augustus 2014 - 29 December 2014

stage in afrika

Landen bezocht: