reisverslag 6 - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van sanne mol - WaarBenJij.nu reisverslag 6 - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van sanne mol - WaarBenJij.nu

reisverslag 6

Blijf op de hoogte en volg sanne

02 Oktober 2014 | Oeganda, Kampala

Heehee,
Even een kort berichtje vandaag. Ik ben gisteren samen met edwin(van het project) voetbal gaan kijken. Nou het was een hele belevenis hoor. Het was gezellige bedoeling en twee wedstrijden tegelijk volgen. Helaas heeft liverpool verloren. Omdat de voetbal s’avonds was heb ik maar besloten om daar te blijven slapen op het project. Nou ik voelde me echt de koningin, echt waar ze zijn zo gast vrij en warm. De moeder des huizes leek wel vereerd en vond het zo leuk. Toen ik aan het koken was, zei ze normaal eet ik s’avonds niet maar vandaag wel hoor want mijn dochter is aan het koken. Verder werd echt alles op de kamer waar ik sliep grondig schoon gemaakt. Ik dacht nou ja ik ben er maar voor een nachtje en ik ben zelf ook een enorme rommelkont. Maar nee alles moest spik en span zijn. Ook werd en nog een keer extra gespoten tegen de insecten en kreeg ik nog wat extra knuffels. Vandaag werd ik gewekt door benja, hij klopte op mijn deur en zei: sanne sanne are u awake i want to play. Ach dat jongentje is zo een popje om te zien. Hij kan op welk moment van de dag een lach op mijn gezicht toveren zelf s’ochtends, het is een wonder. Wat doe je met een kindje van bijna drie je zet een muziekje op en gaat dansen. Hij heeft gedanst op rowwen heze en ik heb hem het dansje van cowboys en indianen en een super sjoenen dag geleert. Nou hij genoot ervan eindelijk weer iemand die ook van rowwen heze kan genieten. Nou ja ben ik in nederland ook wel de enige bij ons, maar ja. Verder zijn we heel druk bezig met de voorbereidingen voor het weekend. Na het weekend horen jullie weer van mij hoe het geweest is. xoxo sanne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

sanne

Actief sinds 24 Aug. 2014
Verslag gelezen: 174
Totaal aantal bezoekers 9833

Voorgaande reizen:

25 Augustus 2014 - 29 December 2014

stage in afrika

Landen bezocht: